Post by bellleamonece on Mar 6, 2022 1:02:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator punten ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Mooi om te spelen. goed nadenken.
Echt cool vertelt je er alles over, veilig voor 8+ echt besteed neemt te veel opslagruimte in beslag op technologie.
Tot aan niveau 1910 gespeelt. Staat komt binnenkort meer maar na 2 updates geen nieuwe levels ter beschikking.. jammer
Ik wil graag mijn bubble choter terug
Ik ben level 3000 gepasseerd. Wanneer komen er weer nieuwe levels?
Spel loopt steeds vast, dus kan het spel niet afmaken
Geweldig spel. Je hoeft er geen geld in te steken om plezier te hebben. Maar zo veel advertenties. Je kunt bijna altijd terugslaan en ze overslaan, maar er is er een aan het einde van elk spel en soms ook aan het begin.
Dit spel is goed, maar vaak bevriest het spel tijdens het spelen mijn telefoon waardoor het onmogelijk is om zetten te maken! Controleer en los de problemen met het bevriezen van het spel zo snel mogelijk op!!! Doei!
Meer tijd nodig hebben, niet krijgen wat te proberen, lijkt te veel op hetzelfde.
Plezierige en uitdagende liefde kan niet stoppen.
Erg leuk en soms moeilijk weg te leggen. Meer uitdagingen als je door de levels gaat. Een geweldig spel!
Hoi! Goed bezig met de app. Het is zowel uitdagend als leuk. Ik heb mijn beoordeling verlaagd naar 3 sterren omdat ik gewoon commentaar moest geven. Sommige niveaus zijn relatief moeilijker dan andere. Echter, een aantal keren, wanneer ik op het punt sta de moeilijkere niveaus te wissen (na zoveel mislukte pogingen), wordt de app gewoon afgesloten. Alle gebruikte power-ups gaan gewoon verloren, zomaar. Kunt u dit alstublieft oplossen? Bedankt.
Een onspeelbare hoeveelheid advertenties. Download dit gratis spel niet. Download nog een bubble shooter waarvoor je moet betalen zonder advertenties. Niet deze.
Локикрафт Arcade smj
Reageert traag op mn galaxy tab. Verder ziet deze app er weinig gelikt uit
Bubble Shooter Sestavljanke zyet
Leaser-bubbel en de gevallen bubbel werken soms niet in het geval van gebruik ... het is saai. Omdat ik kan vechten om ze te halen, werken ze eindelijk niet.. kan je daar alsjeblieft iets aan doen?
Ik geniet er erg van, maar mijn telefoon blijft crashen tijdens het spelen van het spel. Geen andere keuze dan te verwijderen.
Gemiddeld spel verwijder de ongepaste advertenties
Ik ga dit spel missen. Ik wacht al 3 maanden op een update sinds ik de levels heb gehaald, dus ik kan het niet meer spelen. Maar als je net begint, zou ik het aanraden.
Verwijderd na jaren met plezier te hebben gespeeld. Voortdurend geprobeerd per reactie te e-mailen om te beoordelen, maar elke keer genegeerd.
Talking Tom: Bubble Shooter APK - Again, return to the screen of all the famous Tom Cat on your Android device. But it is not your job to follow her and
Advertenties zijn veel te lang
Ik was in het begin een geweldig spel, maar toen ik ronde 300 bereikte, werd het gewoon onmogelijk om het spel te winnen, er waren niet genoeg ballen en dan zijn de ballen die je krijgt kleuren die je niet nodig hebt...
Het is leuk en vooral een makkelijk spel om te spelen
Bubble Shooter - Pop Bubbles in de App Store
Teleurgesteld dat vaak de mogelijkheid om de extra schoten aan het einde van het spel te maken bevriest en niet verder gaat. De enige optie is om het spel te stoppen en alle punten te verliezen. Erg frustrerend.
het lijkt me een leuk spel maar het werkt niet jammer genoeg daarom dat ik maar een ster geef
Veel plezier, zou de hele dag kunnen spelen, maar wonen in Ak overdag leuker buiten, maar 's avonds speel ik.
Bubble Shooter Puzzle dobx
Dit spel was leuk. Sinds de updates gaat het spel echter niet altijd door naar het volgende niveau als je eenmaal hebt gewonnen. Ik heb het spel meerdere keren moeten verlaten en opnieuw moeten invoeren om vooruit te komen. Ook werken de laser en de bom niet altijd. Het spel lijkt ook mijn telefoon te bevriezen als het glitchy is. Ik moet een aantal bugs oplossen voordat het een betere beoordeling krijgt.
Ik vind het mega saai :-( had er meer van verwacht
Geniet er niet meer van. Niveaus zijn onhaalbaar geworden. Ik ben bijna op niveau 350. Geen leuke tijdverspiller meer
Na de update is het een nieuw spel en ik was in 236 en het is allemaal weg.. ben boos omdat ik het spel leuk vond!!! niet meer
Leuk spel, maar probeer nu de graphics te verbeteren
Ik vond het spel leuk, maar voor veel maar voor veel advertenties die er gewoon op stonden om niet weg te gaan. is het een spel of is het een toevoeging.
ik vind het leuk, maar het bevat veel advertenties
kan sinds vandaag niet meer kiezen waar je mee schiet. veel plezier gehad maar nu is de lol er wel vanaf.
Loopt ga verder als je opnieuw een spel wilt spelen wat je niet hebt afgemaakt. Was eerst niet. Maar door alle reclame en andere opties geen leuke bezigheid meer.
Waar blijft het applaus?
Ik vond het in eerste instantie leuk om dit spel te spelen. Maar nu zijn er te veel advertenties, dus ik ben gestopt met spelen
Dit spel is leuk, maar het bedriegt je met je bonussen en gratis ballen. Ik ben bang om er geld op te zetten, anders vind ik dit spel echt leuk
Enjoy hours of fun with this classic Bubble Shooter Game. Match 3 or more bubbles of the same color to make them disappear and get score points....
Heel leuk spel en ik heb veel plezier in deze game en een zeer interessante game
Check out the daily app ranking, rank history, ratings, features and reviews of top apps like Astro Bubble Shooter on ios Store.
Geen advertentieherstel werkt niet
na level 800 geeft het heel minder luchtbellen om te schieten .... en het niveau wordt erg moeilijk ..